سرما بخور ولی دلدرد نگیر

8دی

برای ظهر سوپ برنج و مرغ ساختم...اصلا جالب نشد الانم ک دلم درد گرفته باز خدا پدر نباتو بیامرزه خوردم بهتر شدممم...هوف دلدرد بدتر از کابوسه...

راستی تصمیم گرفتم دیگ غصه نخورم بیخود..اونشب کلی گریه کردم و سبک شدم ...اسم این حالو گذاشتم سادیسم سینوسی....

سینوهه ژونمم درحال پایانه...کاش جلد دوشو هم داشتممم...فردا صب بیرم کتابخونه...اخجون کتابای جدییید....بعدشتم بیرم خرید رژ...:)))).

.

.

فرداش:

رفتم کتابخونه و سینوهه 2 رو هم پیدا کردم با ی کتاب روانشناسی......هیچی دیگ برگشتنه پدرم درومد موصیم بسته بود نشد خریدامو بکنم....خلی خوبه این کتاب روانشناسیه...باید هر روز یک ربع با دست چپم تمرین نوشتن کنم....تاحالا بهش فکر نکرده بودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 12 دی 1394برچسب:, | 20:26 | نویسنده : ناردونه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مهر پزشک